Utvärdering av personlighetsutveckling

Nu när lite mer än halva tiden här borta är över så tycker jag att det är högtid att göra en utvärdering av de personligheterna jag såg framför mig. Har man satt upp något typ av mål så är det viktigt att se hur utveckligen har gått för att sedan veta hur man ska gå vidare.
 
~ Übersociala Felicia
De sociala medierna går trögt under de veckor inget extraordinärt sker, men fungerar bra som uppdateringsplats under spännande akktiviteter. FaceTime och Skype tycker jag går bra, speciellt med den där mannen i England, mycket hans förtjänst då han stannar uppe halva nätterna för att jag ska kunna prata någon annan gång än enbart på morgonen. Detta att bli vän med varenda person jag möter har väl inte fulländats totalt, men däremot har jag en grupp väldigt fina vänner som jag trivs alldeles ypperligt med.
 
~ Fitnessgurun Felicia
På grund av brist i information så blev matlagningen inte som förväntat. Då vi äter i en kafeteria så har jag inte behövt laga mat annat än när vi slagit till med middagar. Att äta nyttigt i denna kafeteria är lite av en utmaning, men grapefrukt varje morgon är bra för samvetet. Träningen är väldigt bra. Inte som en elitidrottare, men med tanke på att min träningsfrekvens förra terminen var lika med obefintlig så är en par pass i veckan ett enormt framsteg.
 
~ Studietalangen Felicia
Denna personlighet är den jag bedömmer som mest framgångsrik. Visst kan det vara så att skolan generellt sett är enklare här än hemma, att det är lättare att få bra betyg och att studetekniken som krävs för det svenska universitetet är en väldigt bidragande faktor. Jag föredrar dock att se alla A och B som en begåvning jag plötsligt har låst upp och se det som en självklarhet att dennna kommer att vara med mig för all framtid.
 
Tillåt mig då att presentera Felicia 2.0
(Bakgrunden är inte något som avslöjar att mitt pedantiska sinne är en fasad, utan detta är något som vi får återgå till. Och mitt pedantiska sinne är ingen fasad. Det är högst allvarligt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0