Ljusblåa dagar

Jag förstår att ni dör av nyfikenhet kring hur jag har spenderat min första dag i denna nya tid av frihet. Om någon av er har haft ångest och känt mycket oro kring det hela så kan jag lugna er med att jag åkte med Västeråsflickorna till den östra delen av vår stad. Brick Lane. Det är där alla, och då menar jag alla, snygga män håller till. Och snygga ting över lag.
 
För att fira vår absoluta svenskhet så gick vi givetvis till den svenska restaurangen Fika för att trycka i oss varsin kladdkaksros. Så efterlängtad den där biten kladdig choklad har varit.
 
Vi rundade av på det sättet vi oftast rundar av allting vi gör. Vid Themsen. Fina Themsen.
Jag kan tillägga att pappa med ganska allvarlig röst frågade ifall vi hade bosatt oss som uteliggare vid floden. Och det har vi. Mer eller mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0