Highlights

Om två veckor så sitter jag just nu på tunnelbanan ut till Heathrow med två väskor innehållande allt som jag behövt för att klara mig i denna stad i nästan tio månader. Jag har begravt mig i alla bilderna som ligger fint på datorn och blir nostaglisk över den här tiden. Det är nu jag är redo för en snabbgenomgång, en nyårskrönika med en twist, en bildbomb av mina favoritstunder.
Den stora flyttdagen. Jag blir lika pirrig i magen varje gång. Två småstadstjejer som skulle ta sig till en okänd lägenhet hos en okänd tjej i en relativt okänd stad. Lyckan i att Elin inte visade sig vara en 50-årig man som bara lurat dit oss för pengar och annat kul, utan att Elin var fantastiska Elin.
Emma tog del av vårt kollektivliv och vi bosatte oss i en mindre härlig flatshare
Breaking Dawn hade premiär. Och vi såg dem i livs levande form
Bara kärlek. Rakt igenom
Ödet sa åt oss att vara i samma land så jag tog chansen att utforska Cambridge
Det tändes julbelysning på samtliga gator och marknader slogs upp överallt
Ylva och jag gjorde rödbetssallad till 100 personer. Vi fick ingen. Men vi fick vara med på en stor julmiddag i svengelsk anda
Nyår som nyår ska vara i London
Roomiebyte. Emma tog sig hem till Skara igen och istället flyttade Madde in. Så kom Louise och gjorde vårt boende komplett. I en fräsch lägenhet denna gången
Flyget tog mig till en annan Louise i Genéve
Fröken Madeleine bjöd på 20-årskalas
Ett mycket högt antal dejter i olika parker med ett dessa kvinnor
Eurovision. Vi tog vara på chansen att rösta på Sverige. Att det inte bidrog till ett enda poäng skyller vi resten av lonsonsvenskarna för. Det är ingen annan i England som bryr sig om denna kvällen. Förutom i syfte att göra narr av det hela.
Alla vänner som kommit hit för att ta del av vårt sätt att leva
Och så lite festkvällar på det
Jag har haft det bra här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0