You belong with me

Min oförmåga att kunna fynda något över huvudtaget är extrem. Aldrig hittar jag något på reahyllan eller till extrapris. Men så idag har det hänt. Hela eftermiddagen spenderades i vår stora galleria med fynd efter fynd. Det tog mig över två månader att göra av med presentkortet jobbet gav i julklapp. Hängslebyxor/jumpsuit/någotåtdethållet och en topp för 98 pence. Knappt tio kronor. I vår jakt efter bodybutter så hittade vi finfina presentpåsar på Body Shop för femton pund. Väl i kassan förklarade hon att om vi betalade ihop så fick vi rabattkort och extra produkter i plural. I slutändan betalade vi tretton pund var allt som allt. Samma pris som vi skulle gett för enbart butterburken. I vår totala extas så mötte vi upp nyblivna Londonbor och gick loss i Ben & Jerry's-baren.
Den lediga dagen blev klart godkänd och mitt shoppingsug har minskat en aning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0