Soul man

Min hjärna sprudlar av energi och inspiration. Hade det inte snöat och varit så kallt så hade jag gett mig ut på en springtur. Måste bli av med all energi på något sätt. Det är så mycket som snurrar runt nu som jag vill göra. Jag har börjat söka jobb inför sommaren. Jag har kikar på olika distanskurser till hösten, för det blir nog backpacking trots allt. Jag vill köpa tavlor och annan fin inredning till vår namnlösa lägenhet. Jag vill njuta av att vi har hittat ett hem och jag vill bo där länge. Samtidigt vill jag på nya äventyr. Jag vill göra saker hela tiden. Jag kan inte ligga still i sängen. Jag har suttit på Starbucks i två timmar för att kunna surfa, och blir sur på mig själv som inte tar tillvara på all tid.
Jag tror att det hela är tack vare vår dörr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0