Oversea

Äntligen har jag fått en header jag faktiskt tycker om. En jag inte slafsat ihop för att jag ville spy på den förra och inte hade någon ork att ta tag i det på riktigt. En som förhoppningsvis kommer att vara kvar där länge innan jag är redo för en förändring. Cred till Louise som slet sig ifrån sitt städprojekt för att agera fotograf i min modellek. Och cred till Ronja som trollade ihop allt så att headern hamnade på plats med rätt format och trixade med annat. Det blev precis som jag ville ha det.
Som belöning lyxade vi till det med hemmagjord frozen yoghurt. Det kan ha varit bland det godaste jag ätit på länge. Släng ihop grekisk yoghurt, lite honung och choklad/nötter/bär/vadduänvillhaförsmak och in med det i frysen bara.
Om ni ser det jag ser i min dator ((bilder med extrem dålig kvalité) så ber jag om ursäkt för eventuellt gnugg i ögonen och otillfredställt ögongodis. Jag vet inte den exakta orsaken än. Det lutar åt vårt internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0