Finalmente

Ja, jo, grejen är som såhär, att dom senaste sju dagarna har spenderats på Zara. Vissa supersega utan något att göra. Andra tillsammans med Saul där vi sett upptagna ut framför en tuff omgång luffarschack. Varvat med jobb så har jag stått utanför Starbucks för att sno wifi, gråtit av hopplöshet och mailat dokument fram och tillbaka (hade jag inte haft pappas lugnande ord genom telefonen så hade jag suttit på ett plan hem nu). Men nu är det äntligen klart. Signaturen på pappret. Nycklar i handen. Jag kan inte ens beskriva hur underbart det är!
Och eftersom jag fick skriva på idag så gav det klartecken för Genéve. Det blev packning av gamla lägenheten, njuta av nya lägenheten i en timme och sen iväg med väskan.
Louise, London är påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0