Everything

Jag har inte mycket mer att säga om nyårskvällen än vad Lisa redan delat med sig av. Så går ni hit så tar ni del av allt.
Att sätta klockan för att gå upp och jobba på nyårsdagen var lite tungt dock. Glädjen över att inte vara en av dom som började 9 var stor. Folk var fortfarande fulla. En del höga. Resten bakis. Och så jag som ännu en gång lyckades lura allt vad bakfylla heter. Butiken var lugn, jag fick massor av beröm av managern och jag fortsatte jobba på mitt förhållande med nya killen på herravdelningen. Vi hälsade. Tro mig, det är inte lätt att konkurera med alla andra singeltjejer, och killar, på jobbet om den enda snygga killen som finns i närheten. Men han vet trots allt vad jag heter och gör tummen upp när jag springer upp med kläder. Det är ju alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0