Sjunde himlen

Nu börjar den riktiga nedräkningen och den här veckan lägger jag all energi på packning och, framförallt, träffa vänner och familj. Efter en galen helg i Göteborg på den största festen jag nånsin varit på så myste jag med två underbara vänner. Vi tryckte i oss massor av onyttigheter och gurka. Dom är så fina mina vänner. Kommer sakna dom så fruktansvärt mycket.
Nej usch jag vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer sakna alla. Jag är så glad att Ylva är med mig, så jag inte blir helt ensam. Det är ett stort äventyr jag har framför mig och trots att det blir jobbigt att åka så längtar jag tills allt det roliga börjar på riktigt. Galet är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0