Over the clouds

Nu har jag så mycket att skriva att jag inte vet vad jag faktiskt ska skriva. Konstigt läge det där. Det får helt enkelt bli en såndär liten fin lista som bara jag kan göra.
~ Emma har anlänt till vår lilla våning. Kul tjej!
~ All ledig tid har spenderats med lägenhetsvisningar
~ Onsdagens stora underhållning var Emmas halvätna baguette, 4,5% cider i tvåliters petflaska á la Herrljunga och liveband i Notting Hill
~ Där träffade vi en kille med det roligaste namnet: Olli-Pekka. Dock var hans band mycket bättre än hans föräldrars namnval.
~ Efter ytterliggare en hel dags lägenhetssök så hittade vi äntligen en! Extremt liten, men central. Och imorgon går flyttlasset.
~ Medan Ylva var på ölmöte med jobbet så utforskade vi andra utelivet lite till. Visade sig att det var halloweenfest och att alla hade gått all in med kostymen. Utom vi ovetande svenskar. Ju mer tiden gick desto mer blod kladdade någon av sig på mig och mitt vita linne.
~ På onsdag lär vi sitta i Skavlans studio igen. Med en helt underbar gäst.
~ Men bäst av allt: imorgon kommer la familia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0