I like it

NERVIG. Om några timmar ska jag vara på plats på min nya arbetsplats. Allt gick så sjukt fort! I förrgår kallades jag till en gruppintervju på ett företag som anställer folk till de flesta spanska märkena. Jag gick dit, tyckte det gick sådär men såg ändå till att se glad och framåt ut. Redan dagen efter ringer dom och erbjuder mig en tjänst (hur galet är inte det) så på eftermiddagen skrev jag på avtalet och idag börjar jag som sales assistant på Zara!
Det är en stor dag för Ylva också, eftersom hon ska skriva avtal och grejer för Starbucks. Så nu kan vi fika hela dagarna i fina kläder. The perfect deal!
Vi har kämpat, men nu äntligen verkar det som att det flyter på. Vi har kollat på lägenheter så snart har vi förhoppningsvis ett fint ställe lagom tills Emma hoppar in i vårt team.
Life if good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0