1000 kalorier

En vecka. I en vecka till ska jag vänta och längta. Sen är min familj här. Fina mamma. Fina pappa. Fina syster. Känns som det var evigheter sen jag träffade dom, samtidigt som tiden har gått väldigt fort. Äntligen kommer allting kännas som vanligt igen. En familjetrip till London som vilken familj som helst. Längtar till tusen! Dock måste jag sätta mig och tänka igenom min villha-lista ordentligt så att jag inte glömmer något eller drar med något helt onödigt. Dom där onödiga sakerna är jag nämligen ganska bra på. Vem tar med sig sommarkläder på hösten och lämnar en av favorit tröjorna hemma?
Jag tror att veckan kommer flyga förbi. Imorgon kväll kommer Emma hit och så ska vi hinna hitta en ny lägenhet + flytta dit innan söndag. Lugnar mig med Ben & Jerry's till reapris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0