Cool me off

Min falköpingsgarderob är just nu uppdelad i tre högar. Ja-Nej-Kanske. På söndag tar jag hand om allt i Skara. Hur det blir i slutändan vet jag inte än. På något sätt så ska jag göra om ja-högen till tre nya högar. Alanya-London-Båda. Jag blir lite orolig eftersom min vanliga packningstaktik brukar vara packakvälleninnan och slutar med jaganvändeknappthälftenavalltsomliggeriväskan.
Jag tror helt enkelt att jag måste göra välorganiserade listor och sen ha koll på att allt från Alanya som jag vill ha med till London faktiskt stannar kvar i väskan och inte rivs ut tillsammans med allt annat under dom få timmarna jag är i lägenheten däremellan. Jag börjar bli lite orolig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

DU KLARAR DET HÄR KVINNA <3

2012-05-16 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0