Välkommen

Tänkte berätta litegrann hur jag bor här borta. Det är en man, en väldigt speciell och skum man, som har ett vandrarhem hemma hos sig. Precis vid smögenbron ligger det = nära till smögenbryggan, smögens camping och kungshamn. Det här med ordning och reda är inte riktigt hans grej. Pedanta lilla jag är därför mycket glad över att bo i ett alldeles nybyggt litet hus som är mycket fräshare! Det ganska stora rummet delar jag med fröken Anouka och vi har jobbat hårt med att få lite hemtrevlighet här. Trasmattor, blommor och doftljus. Doftljuset behövs verkligen. Det är nämligen så att abbafabriken ligger en liten bit ifrån och då och då stinker det rutten fisk á la estetkorridoren förra året. Så vi gillar vårt ljus!


Tur att ni inte ser hur det ser ut nu för det är riktigt stökigt... Måste nog städa undan lite så min gäst inte vänder i dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0