Just to live

~ Movember går mot sitt slut. Jag och Emma bidrog så gott vi kunde med våra mustacher.
~ Milkshake med Bailey's och Oreos är oslagbart.
~ Den svenska butiken säljer leverpastej och fibergryn. Frukosten är räddad.
~ Min planeringsabstinens är stillad tack vare Londonsvenskars julfest där Ylva och jag ska hjälpa till.
~ Blev introducerad för balsamsmetoden och det lockar något väldigt.
~ H&M på Oxford Circus är det sämsta H&M jag varit på.
~ Min fina Ronja kommer hit om bara två dagar.
~ Jag ska till IKEA med en enda sak på inköpslistan. Ljus.
~ Men främst av allt- förmiddagen den 23 december landar jag i Göteborg och tänker inte lämna landet förrän den 26. Det är det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0