Close the curtains

Idag var det äntligen dags att klä upp sig ordentligt för första gången sen vi kom hit. Jag invigde mina blåa skor i annat syfte än att gå in dom och drog på mig en av mina mindejtmedEdWestwickklänningar. Ylva tog den andra dejtklänningen och så var vi redo. Lokalen går inte att beskriva, så fin var den. Där stod vi och hällde i oss varm cider och välkomnade förväntansfulla gäster. Svenskt julbord till förrätt och engelsk julmat till huvudrätt samtidigt som Kalle Anka rullade gång efter gång i bakgrunden. Myspys var det hela kvällen tills vi blev för trötta och godissuget tog över.
Jag måste ladda upp inför morgondagen. Om 20 minuter fyller jag 19 år. I svensk tid. Första gången jag inte får träffa min familj på min födelsedag, och det känns tomt och superkonstigt. Men som tur är så kommer Lisa och Frida hit imorgon så det känns lite okej ändå.
(och om två veckor är jag redan hemma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0