It's about me

Det är en trött, men ändå förvånansvärt pigg Felicia som sitter här. Igår fylldes dagen av högskoleprov, en sista föreställning och mycket dansande. Trots att jag är lättad över att jag får ha på mig en skön bh igen, slipper trycka ner håret i en mittbena och platta det varje gång jag har duschat och äntligen kan ha låga skor, så kommer jag sakna det. Det har varit en så himla rolig tid som jag alltid kommer se tillbaka på med stolthet!
Nu ska jag snart ta mitt pick och pack till flyget mot Österrike och träffa familjen igen. Tydligen tror pappa att jag har dålig koll på papper för även fast jag hade två kopior av biljetten i väskan så låg det ändå en tredje på sängen när jag kom hem i natt...
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0