The wind in my hair

Nu är jag helt slut. Och hungrig är jag också. Men dagen har varit spännande! Förutom att pappa och Daniel monterade ihop den nya soffan så har jag varit i skolan med några fler estetisar. En man som har jobbat på Skara Skolscen har skrivit en bok om teaterövningar och då ville han ha bilder där folk gjorde dom där övningarna. Folk är alltså vi! Jag tyckte helt klart att det var värt en söndagseftermiddag. Lärorikt. Roligt. Kontaktknytande.
Näst på schemat står: snabbstädning av lägenheten, samhäll, lite jobb och sist ska jag krypa upp i soffan i min nyinköpta myströja!

Kommentarer
Postat av: Lisa

köpte du soffan nu? :D

daniel ska städa toan!

2011-09-11 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0