Fogrange

Efter förra årets erfarenheter så satsade vi i år på en enklare handling, färre scener och färre skådespelare. Vi är i redigeringsstadiet för tillfället och hittils verkar det som att vi har använt en bättre taktik! Ylva och John jobbar för fullt med att klippa ihop bilder och passa in ljudet så att det stämmer, medans jag och Louise har ägnat oss åt musikskapande. Inte så mycket kvar att göra på musikdelen, men min kompanjon har somnat. Med ögonen öppna. Det skrämmer mig lite...
Tröttheten börjar komma, men ska inte somna än på ett tag. Förra året hade vi inte ens börjat med redigeringen vid den här tiden, och jag kan ju inte vara sämre i år. Bara att sätte mig med musiken igen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vadå ögonen öppna? :o

2011-09-09 @ 11:06:47
URL: http://envanliglouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0