Just let me hold you

Igår kväll ville jag bara hem till Falköping igen. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl där jag låg i sängen. Jag ville inte gå upp och ta på mig mer kläder heller, för att lämna den lilla värmen som jag ändå lyckats få upp under täcket kunde jag inte riskera. Så kom jag på det: det finns ju ett element vid sängen! Efter att ha letat lite så hittade jag äntligen skruvgrejen så jag skruvade lite på den för att se vad som händer. Det lät som att det antingen rann vatten eller pyste ut gas. Då blev jag rädd och stängde av. Sen tog jag mod till mig och hoppades till tusen att det var så det skulle vara. Och ja, lite varmare blev det så jag i alla fall kunde somna.
Jämfört med dom blåshålen vi har i taket hemma som reglerar sig sjäva så var det här svårare än man kan tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0