Vi gjorde alla misstag

Efter att ha slitit hur mycket som helst så var det tillslut dags för genrep. Allt var klart utom en av rymdhjälmarna, men den kommer utan problem att bli klar till helgen. När jag hörde publiken strömma in blev jag både nervös och så himla pepp. Ju längre tiden gick, desto mer ville jag bara ut på scen och göra det bästa dom någonsin sett! När det sen var dags så kände jag hur jag inte hade samma kontroll över min kropp längre. Nervositeten slog till ordentligt. Mina händer skakade sig igenom dansen och det tog ett tag innan jag kunde slappna av lite mer. Men i slutändan tyckte jag att det gick hur bra som helst, och responsen vi fick av publiken gjorde min dag!
Och nu, några timmar och två duschar senare, så har jag äntligen fått bort allt smink och annan färg. Om ni undrar varför det krävdes två duschar så får ni komma på teatern i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0