Läsa mellan raderna

Det här har varit en väldigt bra dag tycker jag!
~ Jag hade en Daniel brevid mig när jag vaknade
~ Vi fick roller och manus till barnteatern
~ Manuset var riktigt bra och vi skrattade många många gånger
~ Rollen är jag nöjd med den också
~ Äntligen fick vi tag på fotografen med alla bra bilder från vår spökvandring
~ Andra bilder vi ska ha i bloggen har ramlat in till oss
~ Vi har skissat på ändringarna till våran affisch
~ Förhoppningsvis kan vi skicka iväg ändringarna till affischkillen
~ Sarah och jag har dansat jazz
~ Och ingen av oss var godissugna efteråt
~ Jag fick tillbaka min kamera som var full med fina bilder:
  

Kommentarer
Postat av: melinda

hahaha felicia...

2011-04-01 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0