Johanna är söt

Just nu sitter jag på Rygge, en liten flygplats i Norge. Vi har varit här i snart en timme nu, men planet går inte förän kvart över 7. Vad ska vi hitta på nu...? Det finns inget att göra för flygplatsen är för liten. Det som finns är en liten affär. Som är stängd. Inte så kul. Men... nu öppnar dom!
Det jag ska inköpa är mat och godis. Och så skulle jag behöva en sömntablett, för jag kan inte sova på planet annars.
Aja, idag ska vi i alla fall till Madrid och så ska vi gå omkring där. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahah, rygge flygplats är stört liten! vänta bara tills ni kommer till madrid, jag fick typ en chock ;) saknar dig! :(

2011-03-12 @ 08:36:40
Postat av: john

ojoj, skojigt... hoppas du får en bäst resa dit och kanske får lite bästisar i gruppen! :D

2011-03-12 @ 12:01:16
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0