I wanna be like you

Jag tycker om när det är produktioner i skolan. Det blir en sån mysig känsla. Alla samarbetar. Både lärare och elever. Alla strävar mot att allt ska gå så smidigt som möjligt och att alla ska vara glada.
Det är en alldeles speciell grej att gå omkring i skolan efter att alla har slutat, bära saker hit och dit, leta efter folk och se alla besökare som strömmar in.
Igår spenderade jag hela min dag och kväll i skolan för att hjälpa till. Idag ska jag dit igen. Treorna har satt ribban högt för vår klass nästa år. Men det behöver man inte tänka på än. Som tur är!

Kommentarer
Postat av: Emma

Om ni toppar den här produktionen är det lika bra att vi skjuter oss :P Jäklar vad bra dom är! jag vill verkligen gå ikväll men har ingen som kan följa med :(

2011-03-26 @ 16:48:42
URL: http://lightlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0