Svår att leva med

Dom senaste två dagarna har inte riktigt gått enligt planerna. Men det har ändå varit riktigt bra!
Igår skulle ett stort gäng tjejer från klassen komma hit till min vackra altan. Det slutade med att det bara var jag, Lisa, Sarah och Louise som satt där eftersom bussarna på helgerna inte är att räkna med. Trevligt var det i alla fall!
Och idag skulle jag måla små barn i ansiktet i Lundsbrunn, och för att ta mig dit var jag tvungen att åka till Skara. Efter att ha suttit på hållplatsen i drygt en halvtimme utan att se en enda liten buss passera, och dessutom ha dragit i alla mina bilkontakter gav jag upp. Det blev inget ansiktsmålande för min del. Jag vandrade hemåt igen (och fick skoskav på köpet), la mig i solen och läste ut en bok. Inte illa det heller må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0