Rainbows

Det här har varit en konstig dag. Helt utöver det vanliga.
~ Igår fick jag ett random sms som jag idag fick veta kom ifrån en kompis pojkväns syster som jag aldrig har träffat. Hur det hamnade hos mig är fortfarande oklart.
~ Jag åkte samma buss som Selma Lagerlöf. Dom som säger att hon är död vet inte vad dom pratar om för hon var där.
~ Skolan bestod av film och fika.
~ Mina känslor sprang omkring helt okontrollerat. Jag fick nämligen tårar i ögonen när jag kollade när den andra halvan av Melinas lag hade fotbollsmatch eftersom en av tjejerna var så himla duktig så jag blev rörd och lite stolt på något sätt.
~ Jag fick tårar i ögonen en gång till. Efter första halvlek när Melina spelade så ville hon byta och inte vara målvakt resten av matchen (alla var nämligen så bra att målvakten inte hade särskilt mycket att göra utan mest fick kolla på). Först var det ingen som ville stå. Alla ville ju vara ute och spela, men en tjej bestämde sig för att stå ändå. Antagligen var det därför att hon var så snäll som orsakade min reaktion.
Kan tillägga att Melinas lag vann matchen med 4-0. Inte illa på något sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0