Bara lite till

1. Jag fick ett gulligt kort av Johanna idag där hon hade skrivit fina saker. Hon skulle nämligen inte fortsätta med spanskan nästa år och i och med att det var vår sista spanskalektion idag så var det lite sorgligt. MEN senare på eftermiddagen fick jag ett sms där hon skrev att hon hade ångrat sig och sökt spanska nästa år ändå!

2. Jag är 99% säker på att jag slog mitt fikarekord idag. Inte mängd, utan tid. Jag och Jossan satt på Lilla Blå i nästan tre timmar innan vi skiljdes åt. Välbehövligt tycker jag eftersom vi inte har setts sen november!

3. Min moster gav mig en diagnos idag. Jag är allergisk mot kiwi. Ingen större förlust eftersom jag i stort sett aldrig äter det. Anledningen till att jag inte äter det är i och för sig för att jag tycker att det sticker på tungan och att den blir så sträv= allergisympton. Konstigt att jag aldrig har kopplat det förut.

4. Svar på Johnissen: Varför tjejer inte säger det vet jag inte, men å andra sidan har jag ju aldrig varit kille så vet egentligen inte om tjejerna säger något eller inte. Och nej, jag har aldrig gjort det i nyktert tillstånd. Att gå fram till någon jag inte känner är jag alldeles för blyg för, men jag jobbar med min blyghet så kanske är jag redo en dag!


Yo y Johanna cuándo estado en España!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi kan vara allergiska mot kiwi tillsammans, starta klubb! :D

2011-06-15 @ 22:48:31
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhaah du kunde inte hittat en snyggare bild? hahaha tur att jag gillar dig ändå!

2011-06-16 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0