Smyger sig på

Efter att ha kollat på några avsnitt så lockade solen ut mig med Blondinbellas Egoboost. Nu när jag har läst ut den så kan jag säga såhär: jag är en gnutta besviken.
- Det var som ett enda långt blogginlägg så orkade inte läsa så mycket i taget
- Ibland kändes den lite oseriös
- I stort sett allting gick ut på att man skulle ha pojkvän och prata av sig med honom
- En enda gång i hela boken nämnde hon att man faktiskt inte behöver ha en pojkvän
- Hon verkar se nästan alla tjejer som offer, där killarna ofta är the bad guys

Men en del bra saker fanns ju ändå!
+ I och med att hon skrev det som blogginlägg och delade med sig av personliga upplevelser så kändes den helt enkelt personlig
+ Jag kunde känna igen mig i en del situationer och ta till mig av det hon skrev
+ Att hon är så positiv kring eget företagande tycker jag är bra eftersom man då kan ägna sig åt det man vill

Kort och gott: Helt okej bok, men är inte särskilt boostande om man precis har blivit dumpad, trots att det finns ett kapitel som handlar om just det.
Nu ska jag överlämna den till mamma som var nyfiken på vad Isabella hade att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0