I dont want to be

Lyckopiller för mig
~ att träffa folk jag inte träffat på länge
~ chokladbollar
~ att vara sådär flumtrött så allt i hela världen är roligt, á la Melindas "Det står ett träd där"-humor
~ fina ord från fina människor
~ när jag får köpa en klänning jag har blivit kär i
~ hitta nostalgibilder från tider man tyckte om
~ när bussen är i tid så man slipper frysa
~ planera mitt framtida hus med walk-in closet, eget badrum till sovrummet och ett rymligt kök
~ när jag lyckas med något jag inte trodde skulle gå
~ Michelles störda tankar
~ dans. Spelar ingen roll vilken. Bara det är dans är jag lycklig
~ långt hår och fina naglar
~ dagarna blir allt ljusare
~ när jag hittar saker på rea
~ Vänner
~ se när gamla människor fortfarande är kära
~ att kolla på Keith. Jag gråter, men blir ändå lycklig
~ när jag är runt personer jag älskar
~ att min pappa nyss uttalade Ke$ha som Kes-ha


Kommentarer
Postat av: sarah

åh, älskar att läsa sådana hära positiva inlägg :D du äger!

2011-02-01 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0