I'm a happy person

~ För att undvika kaos, ta inte med spanjorer på fest det första ni gör
~ Paintballträffar gör ont, men är ändå värt det. (Mitt lag bestående av mig, Denise, Oscar och Unai vann ju! )
~ All you do is eat. You eat and eat and eat and eat. And when you don't eat- you eat! Alicia tyckte att vi svenskar äter hela tiden. Men fika är ju gott!?
~ Ben & Jerry's går hem överallt!
~ Att ha med en spanjor på tipspromenad hjälper inte ens när det är spanska ord dom frågar efter...
~ Min bowlingkarriär går neråt
~ Jag är bra på biljard. Eller så hade jag bara väldigt tur
~ Jämfört med Alicia så är jag en riktig tidspessimist
~ Alla familjer bjöd tydligen sina spanjorer på päron i alla dess former
~ Ska man göra buffé gäller det att laga mycket av allting!
Det känns jättetomt nu när Alicia inte är här längre! När jag och Denise satt på bussen och diskuterade hur mycket våra spanjorer hade ätit och hur det hade varit att väcka dom varje morgon så kändes det som mitt barn, men under alla andra stunder kändes hon som min syster... Hoppas att det blir mars fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0