Living a fairytale

Igår kollade jag och mamma på ett program som jag tror heter Hemliga prinsessor. Jag har sett lite av det förut och det handlar om tre prinsessor från olika länder som bor i ett hus i England tillsammans. Där ska dom bo i några veckor och jobba. Och den huvudsakliga anledningen, dom är där för att hitta kärleken! Dom berättar inte för någon att dom är prinsessor, utan har andra namn och säger till alla att dom är med i en dokumentär om engelsk kultur (hade varit svårt att komma på bortförklaringar till filmteamet annars).
En av dom dejtar hej vilt och har väldigt lätt för att prata med folk. En dejtar en kille och hon är jättesöt för dom är så himla kära! Den sista är däremot valdigt blyg och vågar typ inte prata med någon...
Ganska underhållande program, men jag tänker lite såhär: hur ska killarna dom väljer reagera när dom får reda på att tjejen dom är tillsammans med är en prinsessa? Jag menar, dom har ljugit om sitt namn och hela sitt liv typ. Och att helt plötsligt vara tillsammans med en prinsessa är inte en liten grej precis. Tänk hur annorlunda deras liv skulle bli om dom gifter sig! Jag tror inte att jag hade klarat pressen, och så hade jag känt mig sviken. Är den där prinsessan ens samma människa som man blev kär i?
Nej, Daniel, om du är en hemlig prins så är det på tiden att du berättar det i så fall!

Kommentarer
Postat av: melinda

det programmet fastande jag och samuel framför igår åxå men jag fattade inte att dom var prinsessor på riktigt :O

2011-01-21 @ 18:46:36
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0