So beautiful

Okej, nu är det redan den andra dagen på året och jag har inte bloggat på flera dagar. Men som jag har sagt förut: jag prioriterar inte bloggen så högt, eftersom jag skriver för min egen skull när jag har tid och har lust.
Nyårsafton var i alla fall väldigt trevlig och mysig! Först var jag och Daniel uppe och åkte pulka tillsammans med min familj och några till. Sen fixade jag och Daniel trerätters åt Lisa och Jakob och så satt vi i köket och bara pratade i massa timmar. Jag tycker om alla dom!
Just nu sitter jag i Daniels säng och medans han kollar på en film och Maja springer omkring och leker med dörrkarmen.
Halvbra inlägg det här, men jag bloggar hellre när jag är själv. Kommer säkert ett nytt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tack för en trevlig kväll!:) förresten så tycker jag att Lisa är söt!!

2011-01-03 @ 01:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0