Jag vet att du sover

Det ser ut som ett bombnedslag utanför min dörr nu. Och jag får inte gå ut ur mitt rum, för då kommer jag få in damm/färg/annan skit. Pappa klagar på att det är ett evighetsprojekt för det ska tapetseras, golvet ska tydligen bytas ut, taket ska målas och lister och dörrar likaså, ny garderob ska upp och säkert massa mer grejor. Jag kanske borde hjälpa till... Och det hade jag gjort om jag hade fattat grejen med det! Jag tyckte faktiskt att det var snyggt redan innan. Men det är ju inte jag som bestämmer...
Dessutom har dom utsett mitt rum till någon slags avlastningscentral där tvätten som ska strykas, lampor och kassar med kläder som vi hade i hallen får ta plats. Och detta bara för att jag råkade befinna mig i Larv vid själva avlastningstillfället.
Nej, nu ska jag inte klaga mer. Ni fattar redan att jag tycker det är dåligt. Istället ska jag dejta min gitarr.

Kommentarer
Postat av: melinda

känner värmen från din hud

bara lukten gör mig svag

men jag vågar inte väcka dig nu

jag skulle ge dig allting du pekar på

men bara när du inte hör vågar jag säga så

jag kan intte ens gå utan din luft i mina lungor...



min gitarr låter förjävligt, antagligen behöver dne nya strängar trodde michelle. Får väl se när vi kan spela utan dina andetag ihop :/

2011-01-03 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0