If I succeed

Efter gårdagens inlägg blev det en frågestund. Vissa frågor var helt random, men som den ängel jag är så svarar jag på dom ändå!

Louise
Jag och mina föräldrar har lite olika syn på alkoholintaget när jag har med mig Alicia...

Melinda
1. Om du berättar för mig vart bollhavet finns så berättar jag om kaffemaskinen!
2. Jag kollade faktiskt i katalogen nu haha, men jag jag hittade ingen så kan tyvärr inte hjälpa dig. Fast vi har ju inte samma smak heller, eftersom jag inte tycker att snyggmarcus borde kallas mer än Marcus...
3. På fredag så kommer alla spanjorer hit och då åker jag och Alicia direkt till Louise!

Jag hoppas världen ser lite ljusare ut nu!

Kommentarer
Postat av: melinda

mycket ljusare, eller inte dte där med bollhavet :S

2011-01-15 @ 14:06:03
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0