Här igen

Nu är det fem minuter kvar tills jag har bestämt mig för att gå upp. Antagligen går alla dom minuterna åt till det här. Jag ska ta mig ner till Meddo och sola lite hade jag tänkt. Så underbart att bara kunna koppla av! För just nu är det kaos i mitt huvud. Alicia från Spanien kommer hit om två veckor. Samma kväll ska Louise ha 18årsfest. Det får man ju inte missa!? Nej jag får helt enkelt hoppas på att dom kommer ganska tidigt så får jag väl dra med henne dit. Om Richard bara kunde svara på vilken tid snart...
Om allt löser sig så kommer det bli en riktigt fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniel.

det kommer nog bli bra <3 (:

2011-01-06 @ 19:47:45
URL: http://mendanielblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0