Som en ostmacka

Det här har sannerligen varit en dag full av små konstiga saker och grejor. En del bra. En del dåliga. Roligast av allt var nog Richards lektion. Jag brukar inte kunna koncentrera mig särskilt länge och däför blir allt så luddigt tillslut. Men idag hängde jag med hela tiden och fattade faktiskt allt. Det måste vara teets förtjänst! Vi pratade om LAS- Lagen om anställningsskydd. Inte så roligt kan man tycka. Men allt var bara lite bättre idag så det kändes bra!
Och nästa vecka kommer niorna till oss och ska ha intagningsprov. Nästan så jag blir lite nervös för deras skull! Och äntligen så är det våran tur att få ta hand om dom. Spännande tycker jag minsann!

Kommentarer
Postat av: john

älskar richards iscensättningar. kul som fan

2011-02-23 @ 22:07:22
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0