En blondetts bekännelser

Lite lagom kaos dag, så jag ska vandra iväg till köket och ta en av våra extremt orangea apelsiner när jag är klar här. Varför just det är min reaktion på det vet jag inte, men jag gillar ju apelsiner?
Lovet kommer bli super och helgen likaså! Helgen spenderas med fina kompisar och en fin kille. Lovet börjar med att vara med Daniel har jag bestämt, men han vet inte om det än. Det är ju en speciell dag! Resterande dagar ska jag fylla med kompisar, uppsatsskrivning, ev. jobb och skidåkning. Helt okeeeeeeeeeej!
Nej, nu hör jag minsann hur apelsinerna kallar på mig!

Kommentarer
Postat av: melinda

hahah bra rubrik! :D

2011-02-07 @ 20:56:04
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0