Blinka med ögat

Jag funderar starkt på om jag ska dra igång med min solning igen... Kylan tränger in i min kropp och ingenstans är jag riktigt varm. Jag får panik av att veta att det inte finns något att göra åt det. Så mycket panik och sån kyla att jag börjar gråta vilken sekund som helst. Jag lider alltså av någon sorts köldhalvdepression. Därför vill jag sola igen. För att det är så underbart att ligga där och drömma sig bort och hamna på en strand. Visserligen bara för 15 minuter. Men den kvarten är helt ljuvlig! Värme + brun. Helt jättebra!
Jag tror att det är precis det jag behöver för snart bryter jag väl ihop. Det känns i alla fall väldigt tryggt att veta är det är runt 20 grader i Villanueva de la serena nu, och att det bara är två veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: lisfis

jag gillar dig jättemycket flisan <3

och jag är tusen gånger avundsjuk för att du ska till spanien!

2011-02-23 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0