I don't want to run away

Jag tror att namnet Effektiv skulle passa mig bättre. Så känns det i alla fall för det var längesen jag faktiskt har fått så mycket gjort som jag måste göra, men lika gärna kunde skjutit upp till sista sekund. Sen jag kom hem har jag registrerat mig på alla kurser, läst igenom betygskriterier för flera kurser, tittat på nyheterna (där det var en kille som rappade om Libyen tillsammans med en annan som beat boxade med ett juicepaket), läst en massa bloggar och nu är jag redo att ta itu med Hamletmonologen på riktigt. Jag ska göra det så ohamletigt som möjligt, för nu är jag så otroligt trött på att allt alltid ska handla om honom. Varför får vi inte göra saker om Romeo och Julia istället? Min andra monolog som jag måste göra handlar om några i Stockholm= långt ifrån Danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0