Mongos och gurkor

Nu är jag hemma igen!
Halv 11 i förmiddags landade vi och jag blev skjutsad direkt till min älskling. Superbt! Men det var nära att vi inte skulle komma hem idag ändå. Och det har varit lite annat trassel också, som att bussen från flygplatsen till Alicante inte stannade nära busstationen alls, utan vi var tvungna att fråga oss fram för att kunna ta oss vidare till Torrevieja, eller som att vi taggade för att festa hela natten, men sen märkte att allting stannade upp och alla stirrade på oss när vi kom in på stället eftersom vi var absolut yngst, eller som att varken jag eller Sarah visste vad bankomat heter på spanska så att vi till slut fick ta hjälp av några norrmän för att hitta. Aa fler sånna saker hände, men vi var lika glada för det för vi har haft så sjukt bra ändå!
Vi hade en stor lägenhet och hade helt klart den bästa terassen av alla, vi hade en brevvän i lägenheten bredvid, vi lagade supergod mat varje dag och vi har alla möjliga nyanser på huden.
John har tagit typ en miljon bilder, men jag kan ju lägga upp mina imorn kanske, om min dator mår bättre då!

Kommentarer
Postat av: John

typ 800 faktiskt... samt att jag spelade in en 10 min konversation från stranden ;)

2011-04-24 @ 00:47:46
URL: http://passionssystemet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0