Where everybody knows your name

Vet ni en sak? Jag har utvecklat mina matlagningskunskaper! Förut kunde jag i stort sett bara koka makaroner. Ibland inte ens det. Det har Melinda koll på. Och inte kunde jag fixa ihop något vettigt förra sommaren när jag, Melinda och Ronja var i båten heller... Och så har jag kokat över nyponsoppa. Och misslyckats med chokladpudding som bara består av mjölk och pulver. Och grillat kyckling, som man egentligen inte skulle grilla, i en halvtimme utan resultat.
Men nu så! Efter nästan 17 år av total okunnighet i köket så kan jag koka ris, steka kyckling och dessutom göra sås. Och faktiskt göra något gott! Det var nämligen det jag lyckades med igår när jag agerade kock åt mig och Michelle. Så nu är jag inte värdelös på att laga mat längre! Yesss

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin tjej den där felicia! :)<3

2010-09-26 @ 12:03:35
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: micheleney pavaroti live from fkp

så sant. så sant :)

2010-09-26 @ 13:45:03
Postat av: melinda

men du de va gasolen som pajjade allting för oss i båten :O

2010-09-28 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0