Ser dig på blåa i april

Japp. Jag är duktig på det här med bloggandet! Ledsen, men jag har helt enkelt inte haft en sekund ledig typ. Inte för att jag klagar! Jag har varit massa i skolan, och när jag inte har varit i skolan så har jag varit med Erik, och när jag inte har varit med Erik så har jag sovit, och när jag inte har sovit så har jag vart i skolan... Get it? Så ja, jag har inte riktigt haft tid till min lilla blogg.
Det har väl inte hänt sådär jättemycket egentligen... I skolan springer jag mest runt i kostymbunkern och letar kostymer åt massa folk tillsammans med mina tre gruppmedlemmar. Inte så omväxlande direkt. Fast det är roligt!
Ja, det är väl typ det som händer...
Eller jo! Idag måste vi ha haft en väldigt dålig busschaufför när vi åkte hem idag för när han skulle parkera på busstationen så körde han för närma en annan buss. Den andra bussens ena backspegel gick sönder, men inte nog med det: rutan jag och Michelle satt vid (och som hon lutade huvudet mot) sprack!! Verkligen helt otroligt tur att den ändå satt kvar, och att det inte flög runt massa glassplitter! Det hade inte varit kul.

Hon är galen, jag vet. Lite jag också. Fast mest hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0