Hallå Dan!

Mina läxor som jag måste göra idag eftersom jag inte hinner göra dom i helgen:
~Engelska Jag glömde kalendern och jag hittar inte stället där Björn har skrivit upp vad det är vi ska göra. Misstänker att jag har anmält mig på den i stort sett renrasiga estetgruppen, men hittar inte min naturgrupp...
~Matte För det första så har jag glömt miniräknaren, och för det andra så är det helt obegripligt!
~Filmkunskap Måste skriva en analys till The Notebook. Jag fattar faktiskt lite, men har ingen aning om hur jag ska börja...

Vad bra allting blev... Men jag har en plan! Engelskan får jag sitta och smygplugga på teatern, matten får jag göra så fort jag kommer hem från skolan imorn (det jag fattar i alla fall) och analysen får jag helt enkelt ta och sätta mig vid så fort jag har skrivit klart här. Det fixar sig nog i alla fall!

Då kan jag ju ta och berätta vad det är som gör min helg så full och upptagen att det inte finns tid för läxor. Imorn så kommer en söt och trevlig besökare hit, och då tänker jag minsann inte sitta och göra några matteuppgifter! Tidigt på lördag så hoppar jag på tåget till Vara. Det är nämligen så att jag, Sarah, John och Louise ska vara med i ett filmmaraton och spela in en film som vi ska tävla med sen. Spännande! Dessutom har vi världens bästa lagnamn! Vi ska få låna fritidsgården i deras lilla stad och som det ser ut nu så kanske vi sover där allihopa, istället för hemma hos John. Det vore mycket mysigare, plus att vi kan stanna uppe hela natten och redigera och grejs. Super!
Som om det inte vore nog så åker vi från Vara direkt till Skövde för att äntligen få gå på den efterlängtade dansdagen!!

Jodå, det kommer nog bli en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0