Just look at the view

Sommarens bästa dagar


Midsommar hos Elias med fröken Grabo


En dag på Liseberg resulterade i hela tre stjärnvinster...


Erik var med ute på det stora blå


Jag intog Lysekil för att träffa världen bästa Michelle


Picknick med några av dom bästa människorna


Cupcakesbakning med sötronja


En helt underbar kväll med en helt underbar sångare på scenen


Härlig och lite galen kväll i Göteborg med en fin Louise


Jag och en annan fin Louise på Maratonrock

Såklart finns det många andra härliga dagar och stunder jag minns, men jag har tyvärr inte bilder från allt... Får lära mig att ta fram kameran helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Wiiho det som jag har varit med på har varit kulkulkul! :D <3

2010-09-03 @ 11:55:40
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: Lou

Åhh vad glad man blir när man ser bilderna och tänker tillbaka på sommaren!! :)

2010-09-03 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0