Jaha

Okej, så... imorn gäller det. Det är då det är dags att sätta sig på tåget mot Göteborg och inta bion för att kolla på alla filmer. Och alla ska kolla på våran. Jag vet att det inte är så en så stor grej egentligen, men jag kan inte låta bli att bli så himla nervös! Tänk om dom totalsågar den!! Nej, nej, bort fula tanke! Bara det att jag vet att det kommer sitta folk och granska allting, och kritisera och allt det där, får mig att bara vilja försvinna... Hjälp!?
Men efter att ha tagit några djupa andetag så har jag kommit fram till att jag vågar länka till filmen... Som för att förbereda mig. Jag skulle kunna komma med tusen ursäkter och påpeka massa grejor, men jag låter bli!
Den blev som den blev, och jag tycker att den blev bra! Så är det med det.
http://www.youtube.com/watch?v=8q_u6-7aZW0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0