The only thing that's on my mind

Jag trodde inte att jag skulle få tid att skriva något alls här förän imorn, men nu har jag fått lite tid ändå. Jag sitter nämligen på resten av klassens engelskalektion. Dom få estetisar som är i min engelskagrupp har sovmorgon, men jag var tvungen att vara här redan klockan åtta, tack vare min spanska. Det är inte så roligt att spendera en hel timme alldeles ensam utan något att göra. Snälla Louise lånade ut sin dator till mig, så aa, nu sitter jag här och har tid att uppdatera lite...
Det finns väl ifs inte särskilt mycket att uppdatera om... Igår när jag skulle hem från Erik så var det något konstigt med tågen så jag var tvungen att krångla med en ersättningsbuss som egentligen skulle till Floby. Det var ju inte så roligt...
Det var väl typ det! Härligt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0