Kinder Maxi

Jag vet inte om jag skrev det eller inte, och jag orkar inte gå tillbaka och kolla, men hur som helst så var vi ju tvungna att posta våran film till maratonet eftersom det bara krånglade. Nu kikade jag i alla fall in på youtube och såg att dom har lagt upp den där nu! Trevligt trevligt! Tyvärr så vill den inte laddas ordentligt. Varför vet jag inte... Men om man bara ger den lite tid typ så borde det ju funka!
På tisdag så bär det av till Göteborg tillsammans med mina Danare och lite annat folk för att kolla på dom andra bidragen och dessutom få se hur det går för oss. Spännande! Men väldigt nervöst och lite jobbigt också att det ska sitta massa folk och granska det jag gör...


Kommentarer
Postat av: melinda

Såg filmen o ni är sjukt duktiga :O shit man blir ju nästan rädd haha är inte van vid o se er så dryga :D

2010-09-11 @ 17:00:05
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0