It's gonna be like that

Dagen började apa, men slutade bra.
Den apiga delen bestod av en bara-fem-minuter-till-situation som snabbt blev 40 minuter... När mamma till slut väckte mig så stressade jag järnet för att hinna äta, byta om och fixa mig på bara en halvtimme! Gudarna vet att jag är långsam vad det än gäller. Det vet jag med. Och nu vet ni också. I alla fall, när jag kom fram till skolan så satt det en lapp på dörren som sa att Juha var sjuk och att lektionen var inställd. Jag hade alltså kunnat sova ytterligare en halvtimme och tagit bussen som är i Skara vid 9. Gött...
Men dagen slutade väldigt bra ändå, för jag åkte till Skövde med Sarah och dansade. Så sjukt skönt att ha börjat igen! Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0