Get out

Nu är det såhär att jag har galet tråkigt! Jag är den enda i Es2 som varken har lektion eller sovmogron just nu... Det är spanskans fel. Och jag orkade inte sitta med på engelskalektionen för jag antar att dom jobbar och då är det ändå inget roligt med att sitta där. Alla andra esteter har också lektioner, och Melinda är ledig den bajsen.
So it's just me then... Men man kan ju faktiskt sitta här i biblioteket och fördriva tiden lite. Dom slutar nog snart ändå!
Ikväll är det skräckfilm i aulan som gäller igen, och nåde den som tar den stora nallen ifrån mig!!!!

Kommentarer
Postat av: martina

sv- hehe, jaa :D men ett naturligt och matt resultat, vad mer kan man be om liksom?

2010-09-29 @ 16:56:53
URL: http://mtina.blogg.se/
Postat av: melinda

jag har alltid sovmorgon på onsdagar sålänge jag int eligger efter med medieämnena :D

2010-10-03 @ 03:10:03
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0