Floating on small clouds

Jag klippte mig ju igår också! Inte så stor skillnad eftersom jag bara tog det som var slitet typ. Men jag och frisören Camilla konstaterade att mitt hår inte är lockigt längre, utan bara lite självfall/vågigt. Hur kul är det då?! Jag har ingenting emot det som frisyr alltså, men jag vill verkligen ha tillbaka mina riktiga lockar!! Det känns mer jag än det mycket rakare jag har nu... Ja, jag plattar det ju ibland, men det vill jag inte ha jämt. Bara ibland!
Bajs.

Helt galet osmickrande bild! Men det är i alla fall nyår förra året (08/09 för er som inte kopplade det...) och ser ni hur lockigt det var eller?!?!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

camilla berg liten som en dvärg :D

2010-09-23 @ 21:09:57
Postat av: melinda

och av någon anledning så ville datorn att jag skulle vara anonym i förra kommentaren -.-

2010-09-23 @ 21:10:39
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0